17 maj 2011

Photos from Great Escape


Festivaler ger det perfekta tillfället att kombinera två av mina absoluta favoriter: musik och fotografering! Jag har försökt välja ut bilder från olika spelningar - min Canon Ixsux 200 (ni vet, digitalkameran jag varit så missnöjd med) har ändå skött sig fint och fick ett par bilder som inte är alltför suddiga. Länkar till musikvideos av artisterna och mini-betygsättning av spelningarnas helhetsintryck följer. Enjoy!


Max Richter UK  ****



Delta Maid UK  ***



Moddi Norway  ****


The Sounds Sweden  ***



Fredrika Stahl Sweden  *****





We were Evergreen France  ***



 

Out Like a Lion UK  **


Our Mountain Australia  **




Villagers UK ***** 


King Charles UK  *****



And finally,  Ben Howard UK  *****
Kan jag få honom i 22-årspresent, mamma?

1 kommentar:

  1. Sv: Det blir Christiansdotter, har funderat på det sedan gymnasiet men dragit mig för det bara för att det kostar 1400 spänn plus nya kort+pass, men antar att man får se det som en investering. Vad vill du byta till?

    Ps. Tycker allt du fick till ganska många bra bilder "trots" din lilla kompaktkamera, som man brukar säga, det är inte kameran som gör fotografen ;)

    SvaraRadera